Ο ΚΟΣΜΟΣ ΜΑΣ
Μετά από μια δεκαετία τελειοποίησης της τεχνογνωσίας μας, αρχίσαμε να δημιουργούμε τη δική μας μάρκα προϊόντων περιποίησης μαλλιών Davines αποκλειστικά για κομμωτήρια και το 1996 ιδρύσαμε την σειρά περιποίησης δέρματος [ comfort zone ] για κορυφαία spa. Οι σειρές για τη φροντίδα της επιδερμίδας επεκτάθηκαν περαιτέρω το 2018, όταν γεννήθηκε το sub-brand /skin regimen/. Ο Όμιλος είναι πλέον B Corp και έχει διεθνή παρουσία σε περισσότερες από 90 χώρες με πολυπολιτισμικό προσωπικό. Εκτός από το κεντρικό γραφείο στην Πάρμα – το Davines Village – διαθέτει γραφεία σε Νέα Υόρκη, Λονδίνο, Παρίσι, Πόλη του Μεξικού, Ντέβεντερ (Ολλανδία) και Χονγκ Κονγκ.
“ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝΤΑΣ ΟΜΟΡΦΙΑ ΜΕ ΒΙΩΣΙΜΟ ΤΡΟΠΟ, ΕΝΘΑΡΡΥΝΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΝΑ ΦΡΟΝΤΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥΣ, ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΖΟΥΝ ΚΑΙ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΓΑΠΟΥΝ.”
Davide Bollati- Πρόεδρος
Η οικογένεια Bollati ιδρύει εργαστήριο παραγωγής καλλυντικών για λογαριασμό τρίτων.
Η εταιρεία επιλέγει να επικεντρωθεί στην παραγωγή και τη διανομή υπό την επωνυμία Davines.
Ξεκινά η διεθνής διανομή.
Γεννιέται το brand [comfort zone].
Ανοίγει το παράρτημα της Νέας Υόρκης.
Συντάσσεται η “Carta Etica”. Μια συλλογή – καταγραφή αξιών που καθοδηγεί τις σχέσεις μεταξύ των εργαζομένων στην εταιρεία.
Ανοίγει το παράρτημα στο Παρίσι. Το γραφείο της Πάρμα αρχίζει να τροφοδοτείται με ηλεκτρική ενέργεια από ανανεώσιμες πηγές. Ενεργοποιείται το πρώτο πρόγραμμα αντιστάθμισης CO2.
Ανοίγουν τα παραρτήματα στην πόλη του Μεξικού και του Λονδίνο. Συντάσσεται το «Μανιφέστο Βιώσιμης Ομορφιάς”.
Συντάσσεται το “Καταστατικό για τη Βιώσιμη Έρευνα”.
Πρώτη έκδοση της “Ημέρας βιώσιμης ομορφιάς”.
Συντάσσεται το “Καταστατικό για την Έρευνα Συσκευασίας”. Μια συλλογή από βιώσιμες κατευθυντήριες γραμμές που ακολουθούμε για την επιλογή της συσκευασίας των προϊόντων μας.
Ανοίγουν τα γραφεία της Ολλανδίας, της Γερμανίας και του Βελγίου.
Πρώτη έκδοση του “I Sustain Beauty”. Ξεκινά η συνεργασία με το Slow Food.
Ανοίγει το παράρτημα του Χονγκ Κονγκ. Ξεκινούν οι εργασίες κατασκευής στο Davines Village. Ο όμιλος λαμβάνει την πιστοποίηση BCorp.
Εγκαίνια στο Davines Village. Η σειρά /skin regimen/ γίνεται brand.
Παρουσιάζεται η «New blossoming of the Carta Etica». Η Davines λαμβάνει το βραβείο “Best For The Environment” από το B Lab.
Η Davines μετατρέπεται σε Benefit Corporation.
Το 2016 ο όμιλος Davines εντάχθηκε στην οικογένεια B Corp με βαθμολογία 99. Το 2020, χάρη στις προσπάθειες που καταβάλαμε, πιστοποιηθήκαμε ξανά βελτιώνοντας τη βαθμολογία μας σε 117,4 βαθμούς!
President and Owner
ΣΟΦΑ ΛΟΓΙΑ
“Ο ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟΥΣ ΧΤΥΠΟΥΣ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΣΟΥ ΑΝ ΤΑΙΡΙΑΖΟΥΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΧΤΥΠΟΥΣ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ. ΝΑ ΤΑΙΡΙΑΞΕΙΣ ΤΗ ΦΥΣΗ ΣΟΥ ΜΕ ΤΗ ΦΥΣΗ.”
J. CAMPBELL
ΣΧΕΤΙΚΑ
Αποφοίτησε από το τμήμα Φαρμακευτικής με μεταπτυχιακό στις επιστήμες καλλυντικών στο Πανεπιστήμιο Farleigh Dickinson των Ηνωμένων Πολιτειών.
Το 1992, μετά από μια εμπειρία σε διεθνείς εταιρείες στον τομέα των καλλυντικών, εντάχθηκε στον όμιλο Davines. Σήμερα ηγείται της εταιρείας με ισχυρή δέσμευση στην ηθική και τη βιωσιμότητα, την καινοτομία των προϊόντων και τη διεθνή επιχειρηματική ανάπτυξη.
Το όραμά του για τη Βιώσιμη Ομορφιά, ένας προηγμένος συνδυασμός χημείας και σεβασμού προς το περιβάλλον και την κοινωνία, οδήγησε τον Όμιλο στο να γίνει B Corp.
ΕΜΠΝΕΥΣΗ
Chief Executive Officer
ΣΟΦΑ ΛΟΓΙΑ
“ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ, Η ΑΓΑΠΗ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΙΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΠΟΥ ΔΙΝΕΙΣ”.
THE END – THE BEATLES
ΣΧΕΤΙΚΑ
Από το 2004, ο Paolo έχει δει την εταιρεία να αναπτύσσεται σημαντικά διεθνώς, επενδύοντας στην διάκριση του brand. Αυτό εκφράζεται στη μοναδικότητα των ιδεών και του σχεδιασμού, στο βαθιά ηθικό αίσθημα που συναντάται στις σχέσεις της εταιρείας, στην ποιότητα του προϊόντος και στη βιωσιμότητα της δραστηριότητας της εταιρείας. Ειδικότερα, συμμετέχει και υποστηρίζει σθεναρά τα έργα βιωσιμότητας που αφορούν στην εταιρεία, στην παραγωγή και στις επιλογές τρόπου ζωής.
ΕΜΠΝΕΥΣΗ
Ομορφιά + Βιωσιμότητα, οι εμπνευσμένες έννοιες για κάθε ένα από τα projects μας. Από τη σύνθεση ως το σχεδιασμό, την ηθική και τους πελάτες.
Επιτρέπει την αντανάκλαση της ηθικής στην καθημερινή ζωή συμβάλλοντας στην εργασιακή ευεξία όλων. Γράφτηκε για πρώτη φορά το 2005 από ένα φιλόσοφο και εργαζόμενους της Davines και δεν περιέχει κανόνες ή οδηγίες, αλλά προτάσεις για επιθυμητή ηθική συμπεριφορά στην εργασία για την επίτευξη καλύτερης ποιότητας ζωής για όλους. Η σημασία της κοινής χρήσης ενός συστήματος αξιών που καθοδηγεί και εμπνέει όλους όσοι εργάζονται στην εταιρεία, σήμαινε ότι έπρεπε να επικεντρωθούμε στον επαναπροσδιορισμό των αξιών μας.
Το 2018 δημιουργήθηκε η “New Blooming” της Carta Etica, που αντιπροσωπεύει την εξέλιξη αυτού που αποτελεί πλέον το ηθικό DNA της εταιρείας.
Έχουμε γράψει ξανά τον τρόπο επιχειρηματικής μας δραστηριότητας, θεωρώντας τις επιχειρήσεις ως μια θετική δύναμη ικανή να αποφέρει κέρδη και ταυτόχρονα να δημιουργήσει έναν ενάρετο αντίκτυπο στους ανθρώπους και το περιβάλλον.
Μετά την πιστοποίηση που λάβαμε το 2016, αποφασίσαμε να ευθυγραμμίσουμε τους στόχους μας με τους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης (SDG’s), που ορίζονται στην Ατζέντα του ΟΗΕ 2030, προβάλλοντάς τους στην εταιρική μας στρατηγική. Αυτό μας έδωσε έναν στόχο για συνεχή βελτίωση που εκφράζεται στην ενεργοποίηση νέων έργων και στον καθορισμό στόχων και αποτελεσμάτων παρακολούθησης που παρουσιάζονται στη δική μας ετήσια Έκθεση Βιωσιμότητας.
Οι συνθέσεις ευνοούν τη χρήση συστατικών φυσικής προέλευσης, παράγονται με ανανεώσιμη ηλεκτρική ενέργεια και συσκευάζονται ελαχιστοποιώντας τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις, εμπνευσμένες από το ιδανικό της Βιώσιμης Ομορφιάς ως αδιαχώριστη ενότητα μεταξύ Ομορφιάς και Καλού.
Θέλω να λαμβάνω ενημερωτικό δελτίο [ comfort zone ]
και να ενημερώνομαι για όλα τα νέα!